Du befinner dig på en webbplats utanför ditt område, det finns en lokal version som är anpassad till ditt land eller område.
United States
Skapad 19e feb 2018

Partner Manager till Linköping

A Society den nya tidens konsultbolag med unika möjligheter för både konsulter och kunder. Vi ger våra konsulter tillgång till de häftigaste uppdragen och vi arbetar med uppdragsgivare som är i behov av avancerade lösningar inom IS/IT och R&D-området. 

 

Vi är framgångsrika, vi växer och söker nu en person som triggas av det ständiga detektivarbetet som vår närverksorganisation möts av. Vi söker dig som vill vara med och vidareutveckla A Society till den kvalitativt ledande och största specialistleverantören i Norden. Tillsammans med vårt grymma team kommer du att fortsätta bygga vårt nätverk av konsulter inom IS/IT och R&D-området.

Du kommer tillsammans med vår ”Talent Engagement Manager” att bygga upp långsiktigt nära relationer med partners i form av egenföretagare och medelstora konsultbolag. Du kommer att arbeta i ett nära samarbete med våra säljare i regionen för att vi ska kunna erbjuda våra kunder de bästa konsulterna. Med din administrativa ådra kommer du även att supporta säljarna i deras dagliga arbete, vilket kommer att vara en viktig del i ditt arbete.

Du kommer att befinna dig i händelsernas centrum och ingen dag är den andra lik. Med vårt CRM-verktyg, LinkedIn och dina egna erfarenheter som verktyg utmanas du i nya tankar och idéer för att attrahera och behålla ännu fler specialister.

 

Du kommer dagligen att:

  • Hitta nya konsulter till vårt nätverk.
  • Annonsera via nätet och genomföra referenstagning.
  • Ha löpande kontakt med våra konsulter och kunder.
  • Matcha rätt konsult efter våra kunders behov.
  • Administrera det som krävs för en lyckad konsultaffär som exempelvis uppdragsförfrågan, uppdragsavtal, offert och orderhantering.

 

Kompetenser:

  • Eftergymnasial utbildning.
  • Erfarenhet inom branscher som rekrytering, bemanning och/eller konsultmäklare, gärna inom IS/IT och R&D-området.
  • Erfarenhet av administrativt arbete och god förmåga att snabbt sätta dig in i olika system.
  • God förmåga att kunna skapa förtroende hos konsulter och kunder.

 

För att passa i rollen är du prestigelös, orädd och har en god känsla för ansvar, service, försäljning och kvalitet. Du lägger stor vikt vid ordning och reda och du gillar struktur och administration. Vidare har du ett personligt driv och ambition att utveckla dig själv, konsulterna, kunden och bolaget.

 

Är du intresserad? Skicka din ansökan till Per-Anders Jacobsson

per-anders.jacobsson@asociety.se

tel: 076-9495531


TJÄNSTEN ÄR TILLSATT!